Här kan du lyssna till predikningar från vår kyrka.

PODCASTS

söndag 29 oktober

231029 - Predikan

Jonathan Boström predikar.

Om inte MP3-filen spelas upp klickar du på länken nedan så spelas den upp i en ny flik (Chrome och Edge):

söndag 22 oktober

231022 - En våghalsig Gud

söndag 15 oktober

231015 - Mirakel

söndag 8 oktober

231008 - Kompisgudstjänst

söndag 1 oktober

231001 - När ingenting blir någonting

söndag 24 september

230924 - Vart tog glädjen vägen?

Åke Samuelsson predikar.

230312 - Kompisgudstjänst

söndag 5 mars

230305 - Vi är redo!

Darja Reichör predikar och Filippa Langwagen tolkar.

söndag 26 februari

230226 - Back to basics del 1

söndag 22 januari

230122 - Jesus, vår barmhärtige samarier

söndag 15 januari

230115 - Visionsgudstjänst 2023

Peter Lewin predikar.

Pingstkyrkan i Alingsås är öppen för alla. Hos oss är du alltid välkommen!

Följ oss:

Pingstkyrkan Alingsås