Felmeddelande

• Notice: Trying to access array offset on value of type bool i include() (rad 15 av /home/pingst1/public_html/sites/all/themes/aurum/templates/aurum-cms-author-info.tpl.php).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type null i include() (rad 15 av /home/pingst1/public_html/sites/all/themes/aurum/templates/aurum-cms-author-info.tpl.php).

Sommaren närmar sig och du ska ladda för Kompisläger! I år har vi dagläger på Attholmen i Långared och övernattningsläger på lägergården Sjöbonäs utanför Borås. Vi kommer att prioritera massa roliga utomhusaktiviteter och också samlingar där vi snackar om Jesus. Fullspäckade dagar väntar och du är välkommen att vara med.

Dagläger på Attholmen i Långared
Tid: 25 och 26 juni kl. 10:00-18:00 och 27 juni kl. 10:00-16:00.
För vem: I första hand för dig som går i förskoleklass till årskurs 2 (född 2015-2018).
Lägeravgift: 300 kr (allt inkluderat)
Anmälan och mer info!

Övernattningsläger på lägergården Sjöbonäs utanför Borås
Tid: 27-30 juni (torsdag kl. 10:00 till söndag kl. 16:00)
För vem: I första hand för dig som går i årskurs 3–6 (född 2011-2015)
Lägeravgift: 800 kr
Anmälan och mer info!

Anmälan är öppen onsdag 24 april - onsdag 22 maj. Under vecka 22 kommer du att få ett svar på om du har fått en plats eller inte. Förtur ges till barn som deltar i någon av våra Kompis-grupper. Inbetalningsinfo och vidare information kommer i det svaret.

Går du i årskurs 3 och hellre vill åka på dagläger går det också bra. Om du går i årskurs 2 och gärna vill åka med på övernattningsläger i stället för dagläger går det bra i mån av plats. Även du som går i årskurs 7 är välkommen att åka med. Obs! Det här gäller endast de som är aktiva i någon av våra Kompisgrupper.

Om du har frågor, kontakta Mimmi Botica.

Arrangör: Pingstkyrkan Alingsås i samarbete med Pingst Ung Älvsborg och Västra götalandsregionen.

Pingstkyrkan i Alingsås är öppen för alla. Hos oss är du alltid välkommen!

Följ oss:

Pingstkyrkan Alingsås